Què ocorre si un jugador utilitza la revolta de les Germanies amb l’Alcaldessa Perpètua o amb el Moro Mussa?

La revolta de les Germanies implica resoldre individualment cada batalla. En el cas de l’Alcaldessa Perpètua, l’atacant només podràs aplicar l’habilitat Perpetuïtat si guanya totes les batalles, ja que si una batalla individual es perd, l’Alcaldessa anirà al cementeri una vegada acabe la revolta de les Germanies. En el cas del Moro Mussa, l’atacant aplica l’habilitat Segrest a les batalles que guanye (és a dir, l’atacant furtarà les cartes de batalla de la defensa), però si una sola de les batalles es perd, el Moro Mussa no podrà retornar a la mà.

4 Opinions sobre "Què ocorre si un jugador utilitza la revolta de les Germanies amb l’Alcaldessa Perpètua o amb el Moro Mussa?"

  1. si en la Revolta de les Germanies el jugador atacant utilitza el Papa Borja com a carta d’atac, s’haurà de descartar de cartes diferents en cada batalla per aconseguir els punts d’atac o només descartant un únic cop ja serà suficient com per poder atacar als diferents defensors? (per exemple: si l’atacant es descarta de 6 cartes, tindrà 6 punts d’atac en totes les batalles declarades?)

    1. Només s’haurà de descartar una vegada, ja que en la revolta de les Germanies només s’utilitza un únic atac.

  2. Tal com diu Robert, si l’atacant utilitza el “Papa Borja” … Quan ha de decidir de quantes cartes es descartarà ?? A la primera Batalla amb el primer jugador ?? O pot decidir-ho al final de totes les batalles, sabent llavors amb quines cartes es defensen tots els seus contrincants ??

    1. Ho hauria de decidir quan es destapen les cartes implicades en la batalla, és a dir, totes les de tots els jugadors.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada.