Quan utilitze un masclet o una tomatina violenta i una de les cartes descartades és la reina de les festes de Castelló, puc aplicar la seua habilitat?

L’habilitat Fi de regnat diu que quan la reina de les festes de Castelló va al cementeri robes una carta de la baralla. Però recorda que les habilitats de les cartes de batalla només s’apliquen quan eixos personatges estan implicats en una batalla. Per tant, en este cas, no pots utilitzar l’habilitat de la carta!

2 Opinions sobre "Quan utilitze un masclet o una tomatina violenta i una de les cartes descartades és la reina de les festes de Castelló, puc aplicar la seua habilitat?"

  1. Si es gasta en una batalla el papa Borja i et descartes de la reina de les festes de Castelló per a sumar-li punts, robes una carta adicional per ella quant va al cementiri?

    1. No robes cap carta addicional, ja que les habilitats de les cartes de batalla només s’apliquen quan estes cartes s’utilitzen per batallar.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada.