fbpx

Quan utilitze el creador del joc puc recuperar i usar en el mateix torn una carta que implique altres cartes?

Sí, pots fer-ho. Si la carta recuperada és, per exemple, la batalla d’Almansa, la utilització d’eixes cartes comportarà necessàriament que n’utilitzes altres, cosa que està permesa.

4 Opinions sobre "Quan utilitze el creador del joc puc recuperar i usar en el mateix torn una carta que implique altres cartes?"

  1. Però es pot recuperar una tomatina violenta amb el creador del joc per utilitzar-la en la mateixa jugada?

    1. No, perquè la tomatina violenta per ella sola no es pot utilitzar. Sí que es podria recuperar una carta de batalla, utilitzar la mateixa carta de batalla i afegir-li la tomatina violenta, per exemple.

  2. En mitad de una jugada se puede utilizar el creador como si fuera una paella? (Sabiendo que en el cementerio hay paellas)

    1. Enmig d’una jugada no, ja que el creador del joc consumix un torn sencer. Podries recuperar una paella, però no utilitzar-la en eixe moment, ja que la paella sempre s’utilitza com a resposta a la jugada d’un rival.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada. Required fields are marked *