fbpx

Puc usar dos masclets i/o una tomatina violenta en una mateixa batalla? Són acumulables?

Sí, eixes cartes es poden acumular, ja que es tiren enmig de la batalla, no consumixen un torn i no hi ha cap indicació a les cartes que indique que no es poden acumular.

3 Opinions sobre "Puc usar dos masclets i/o una tomatina violenta en una mateixa batalla? Són acumulables?"

  1. Quina és l’acció exacta del masclet??? Continuar la batalla amb normalitat i fer perdre (acabar al cementeri) dues cartes de ma de l’oponent??? O l’oponent ha de lliurar la batalla amb eixes dues cartes de ma???

    1. Sí, el masclet s’utilitza per debilitar l’adversari justament quan l’estàs atacant, obligant-lo a descartar-se de 2 cartes de la seua mà.

  2. Referent a les cartes especials, pel que dieu a l’enunciat, (no hi ha cap indicació a les cartes que indique que no es poden acumular), em surten aquests dubtes:
    1) Aixó de poder acumular varies cartes especials en una mateixa jugada, només ho podem fer quan utilitzem eixes cartes especials en una Batalla ??
    2) Això ho podem fer en totes les cartes especials ??
    3) Si és així, si el jugador rival o qualsevol altre jugador, ens llança una “paella protectora”… llavors anul·la l’efecte de totes elles o tan sols anul·la l’efecte d’una d’elles ??

    I pel que fa a les cartes de Batalla. Amb una mateixa batalla, quantes cartes de batalla podem gastar juntes a la mateixa vegada ??
    Són només les “monleonetes” o “la muixeranga d’Algemesí” les úniques que poden acompanyar a qualsevol altra carta de batalla ??
    La carta “El centenar de la ploma” només pot ajuntar-se entre elles ( o amb “monleonetes” o “muixeranga” ) ??
    La carta “Banda de música”, si la presentes destapada, pots acompanyar-la de qualsevol altra carta de batalla ( a banda de les “monleonetes” o “muixeranga” ) ??

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada. Required fields are marked *