En La Fallera Calavera 2, si comence un torn i ja tinc cinc ingredients, però alguns són de marisc, puc fer alguna acció o només puc llançar la moneda?

Només pots llançar la moneda, sense fer cap acció més. I ho hauràs de fer així fins que guanyes o fins que deixes de tindre cinc ingredients vàlids.

8 Opinions sobre "En La Fallera Calavera 2, si comence un torn i ja tinc cinc ingredients, però alguns són de marisc, puc fer alguna acció o només puc llançar la moneda?"

  1. I si he aconseguit l’ingredient en aquest torn? Puc llançar la moneda en el mateix? i si tinc la carta de repetició? Puc llançar la moneda dos cops? Gràcies!

    1. Sí has aconseguit l’últim ingredient que et faltava i algun d’ells és de marisc, estàs obligada a llançar la moneda en eixe precís instant. Amb la carta de repetició no pots llançar la moneda dos vegades, ja que llançar la comenda no es considera una acció i no consumix torn.

  2. I la carta 9 d’octubre la puc utilitzar fora del meu torn si de sobte cau la reina al meu territori i no me la vull jugar a tirar moneda. Moltes gràcies per les aclaracions!

  3. Si jugues a la fallera 3 en mode expert, i estàs a la teua terreta i tens 4 ingredients de paella normal i 1 ingredient de marisc, fa falta llançar la moneda perquè surtigue verda i guanyar? O com ja tens 4 ingredients tradicionals i estàs al teu territori ja guanyes automàticament?
    Gràcies

    1. Has de llançar la moneda igualment ja que la teua paella té marisc i no pots ignorar eixe ingredient.

  4. Si tengo la carta del 9 de octubre cuando empieza mi turno, tengo 5 ingredientes y un ingrediente de pescado puedo usarla o he de tirar la moneda?

  5. Si tinc cinc o més ingredients vàlids i algun o alguns d’ells són marisc només puc llançar la moneda fins que guanye o deixe de tindre 5 ingredients válids, d’acord, però, que passa si a més tinc el xoriç? He de llançar la moneda tot i que no puga guanyar encara que ixca verda? He d’esperar a què em furten els ingredients fins que en tinga 4 o menys?

    1. Hola, Enric,
      Si tens el xoriç, al no considerar-se un ingredient vàlid, no cal que llances la moneda (excepte si tens la gamba de Dénia que et permet llançar la moneda al principi del torn per a agafar una carta de la baralla). Faràs una jugada normal fins que tingues cinc ingredients vàlids, llavors només podràs llançar la moneda tantes voltes com ingredients de marisc tingues. Si ix cara per cada ingredient de marisc hauràs guanyat la partida.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada. Required fields are marked *