fbpx

Com funcionen les monleonetes?

Les monleonetes mai es poden usar en solitari. Sempre han d’anar acompanyades d’una altra carta de batalla o d’una altra monleoneta. Per tant, pots presentar dos monleonetes juntes (2 punts d’atac) o una Delicà de Gandia i dos monleonetes, per exemple (3 punts d’atac).

10 Opinions sobre "Com funcionen les monleonetes?"

  1. Si presente a Monleon amb una monleoneta, quants punts d’atac tinc en una batalla? Gràcies

    1. Si presentes Monleon amb una Monleoneta, tingues en compte que la carta de Monleon passa a tindre 3 d’atac, gràcies a l’habilitat “Lideratge”. A més, has d’afegir el +1 d’A de la Monleoneta. Per tant, tindries d’atac 4 punts.

    1. Sí, es pot. L’única condició de les cartes de “treball en equip” és que no poden anar soles!

  2. Puc presentar en una batalla només cartes de monleonetes ? Llavors puc presentar-ne 3 o 4 monleonetes a soles ?
    I, per altra banda, si les monleonetes les presento ajundant a una altra carta d’atac, llavors en puc afegir 3 o 4 ?

    1. Pots presentar una batalla amb només cartes de monleonetes, sí. També pots presentar totes les que vulgues junt a una altra carta de batalla.

  3. Si en un ataque se usa la bellea del moc acompañada de monleonetes y gana, se lleva dos ingredientes o uno? Es decir, para llevarse dos ingredientes es necesario que se presente esa carta sola o tiene el mismo efecto si se le añaden puntos de ataque con les monleonetes?

  4. Si en un ataque se usa la bellea del moc acompañada de monleonetes y gana, se lleva dos ingredientes o uno?
    Es decir, para llevarse dos ingredientes es necesario que se presente esa carta en solitario o tiene el mismo efecto si se le añaden puntos de ataque con los monleonetes?

  5. Es pot presentar l’espill lluent, l’home del sac o el ninot de falla amb més de una carta d’atac? Per exemple amb dos monleonetes.

    1. Es pot fer, però tingues en compte que l’espill lluent i el ninot de falla només afecten a una carta concreta de batalla i no a un conjunt. Per tant, en el cas de l’espill lluent només afectarà a una de les dos monleonetes. I el mateix passarà amb el ninot de falla, només tornarà una de les cartes.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada. Required fields are marked *