Anunciades les ‘cartes extraordinàries’ de La Fallera Calavera

Cartes extraordinàries
Cartes extraordinàries
Després de l’arribada de La Fallera Calavera 2: els ingredients de la discòrdia, que afegeix 52 cartes al joc original, els creadors del joc han anunciat que s’afegiran nous personatges a la baralla. Les novetats vindran de la mà de les anomenades cartes extraordinàries, unes cartes molt exclusives que no estaran a la venda. Hi haurà poques unitats d’estes cartes i només es podran aconseguir participant en esdeveniments especials, promocions, concursos, etc.

Els seguidors de la pàgina de Facebook de La Fallera Calavera han sigut els responsables de triar la primera d’estes cartes extraordinàries. Després d’una pluja d’idees i una votació amb més de 1.000 participants, finalment el personatge escollit ha sigut el Tio Canya, protagonista de la cançó d’Al Tall. DJ Ximo i la Colla del Rei Barbut eren les altres opcions que havien entrat en la votació.

El Tio Canya arribarà durant la tardor de 2016, però encara es desconeix quantes unitats d’esta carta hi haurà en circulació i com es podrà aconseguir.

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònic no serà publicada. Required fields are marked *